mandag den 24. marts 2014

En fornemmelse af påske & vi har en vinder

Vi har for længst taget forskud på påskeherlighederne med et påskeris-look a like (en troldhassel) og lidt af påskepynten fra loftet. Noget skulle jo afløse julepynten (og julen varer jo som sagt helt til påske, haha).

Vi er ellers ikke de vilde påskepyntere, men disse påskeæg og pompomkyllinger nyder jeg at finde frem igen. Æggene har ungerne lavet for flere år siden (se her) ved at male med vandfarver på akvarelpapir og siden klippe dem ud til æg - super let og meget flot og effektfuldt - mens kyllingerne er lavet af gult tyl (se her). Mon ikke der kommer mere pynt op i det røde hus i løbet af de næste par uger? I weekenden er vinduerne i hvert fald blevet pudset (vi har længe set verden i 4 nuancer af gråt gennem dem, host host), så pynten kan komme til sin ret i forårssolen.

Duolacpakken skal for øvrigt hjem til lod nr. 18. Bag lodet finder vi Mia. Tillykke! Nu håber jeg, at I får et friskt forår. Tak til alle, fordi I ville lege med! Mange af jeres kommentarer har berørt mig dybt, og jeg ville ønske, at jeg havde haft flere pakker at dele ud af. Mange varme tanker fra mig til jer!



3 kommentarer:

  1. Ej, de små tyl-kyllinger er søde :)
    Dejlig dag til dig, søde :)

    SvarSlet
  2. Hyggeligt og det er bare med at få nydt påskepynten :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan rigtig godt li den der står på bordet, ved siden af vasen :)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)